miercuri, 23 iulie 2014

                                                   VIAŢA SI VISELE



             Astăzi am ales o tema despre viaţa si vise,deoarece ne este lăsat sa visam  , fie  cand se lasă seara sau fie ziua cand dorim sa ne îndeplinim unele dorinţe, care de multe ori le spunem vise.
           Viaţa de multe ori ni se pare complicata datorită problemelor de zi cu zi,însă dacă visam la ceva frumos ,viaţa devine mai uşoară.Cred ca fiecare ne-am visat intr - o cîmpie cu flori unde era atît de frumos si de liniştit, de nu -ti mai venea a te trezi.Voi ce anume aţi visat seara?
         Ca toata lumea si eu visez ziua spre a-mi îndeplini dorinţa de a avea propria vioară si a învaţa sa cînt la ea,pentru ca asa mi se pare ca viaţa devine mai frumoasă, prin muzica.Se spune ca vioara este însăşi Dumnezeu ,iar celelalte instrumente sunt îngerii Lui.



Am mai visat sa am o familie  frumoasă (un soţ care sa mă iubească, sa mă respecte si copii frumoşi si cuminţi) ,iar asta mi s-a îndeplinit. Voi ce aţi visat si vi s-a îndeplinit?
  Uneori toţi am trecut prin probleme care ne -au lăsat răni adînci ,dar trebuie sa luptăm,sa ne întindem aripile si sa zburăm căci timpul vindeca chiar dacă cicatricile rămîn.   
Noi le numim amintiri!



Ca sa ne îndeplinim visele e bine uneori sa fi si  singur,dar sa ai pe cineva lîngă tine care sa te ajute ,e mult mai uşor,căci dacă vei cădea ,cineva te va ridica si te va îndruma mai departe pe drumul pe care ti-l doreşti.


Viaţa este precum valurile marii,momente de pace si linişte si momente de întuneric si necaz.Atunci trebuie sa fi pregătit sa infrunti valurile. Nu-i nimic dacă ai căzut,ridica-te si devino mai puternic ,fi mîndru ca  ai  înfruntat  furtuna.
În concluzie oricine are suişuri şi coboraşuri din care a avut de învăţat, dar sa începi fiecare dimineaţă cu mintea limpede, spunându-ti "Va fi o zi bună!"

      
                                       


Dragii mei sper ca v-a placut acest articol si sper sa va spuneţi părerea si care a fost cel mai frumos vis al vostru de noapte si una din dorinţele voastre. Va pupicesc si va doresc sa staţi la o baita de relaxare si sa visati frumos!








Niciun comentariu: