marți, 3 martie 2015

             

                                                8 MARTIE - ZIUA MAMEI SI A FEMEII

                                                        Alaturi de LA FEMME COQUETTE

                                                               

                                                  

               Astazi vreau sa vorbesc despre o zi speciala pentru fiecare femeie si mama.Stiti care este aceasta zi? Desigur 8 martie. Stiti cum a aparut? Ei bine,am sa va scriu pe scurt,pentru ca vreau sa spun si ce semnifica aceasta zi pentru mine.
              Aceasta sarbatoare este inspirata din mitologia greaca,cand zeii din Olimp o sarbatoreau pe mama tuturor zeilor si zeitelor, si anume zeita Rhea. Apoi s-a extins in toata lumea.
              Pentru mine aceasta sarbatoare este importanta in primul rand,ca dupa primul razboi mondial, femeile au luptat pentru,drepturile,libertatea,egalitatea si discriminarea noastra fata de barbati si de aceea este denumita Ziua Internationala a Femeii, iar acum 8 martie este un prilej de bucurie pentru toate femeile din lume ,iar noi datorita lor am prins aripi,suntem respectate,iubite si rasfatate de catre prietenii,fratii,sotii sau tatii nostrii.
              Totodata sarbatorim si Ziua Mamei,in care avem prilejul de a-i multumi ca ne-a nascut,ne-a crescut si a fost si este alaturi de noi la bine si la greu. Aceasta sarbatoare o iubesc si pentru ca aduce primavara afara si in sufletele noastre si toata natura reinvie,rasar ghioceii si imi place cum copiii mei se duc ii aduna si imi daruiesc mie buchetelul,alaturi de o felicitare desenata de ei.
               Ador faptul ca sotul vine la mine cu un cadou special fiindca i-am daruit doi copii frumosi si sunt viata lui,iar pentru asta ma rasfata cu cadouri elegante si de buna calitate.Vreti sa va descopar si Brandul care-mi place? Ei bine,este nimeni altul decat La Femme Coquette ,nume tipic frantuzesc,este o firma cu stil si  rafinament ,gasesti bijuterii unicat,bijuteria personalitatii tale ,incepand de la cercei,bratari,pandantive pana la seturi cu pietre semipretioase si pretioase.
             Pentru ca avem fata si baiat,sotul mi-a cumparat anul trecut o bratara din snur rosu cu pandantiv fata si baiat din argint.Ador aceasta bratara ,pentru ca mi se potriveste.Abia astept sa vad ce-mi cumpara sotul anul acesta.
                                   

            Eu la randul meu,vreau sa-i multumesc mamei pentru grija pe care mi-o poarta cu un mic cadou tot de la La Femme Coquette cu un pandantiv rotund din sidef,argint si marcasite,stiu ca ea este inebunita dupa sidef si cu siguranta i-ar indulci putin viata.

                                                       
                                           
            Va recomand si voua sa cumparati de la La Femme Coquette si va doresc spor la cumparaturi si cadouri :* ;) .

               Pentru voi ce inseamna 8 martie si ce [parere aveti de bijuteriile de la La Femme Coquette?
           

Niciun comentariu: