luni, 15 decembrie 2014


                                                          
                                                    HO HO HO , MERRY CHRISTMAS!
                                                    



              Dragilor,a venit vremea rece,luna sarbatorilor si a cadourilor. Eu cum nu suport sa stau pe la cozi,salvarea mea e netul. Apropo, m-am saturat sa cumpar aceleasi cadouri ca in fiecare an : haine ,bijuterii,sosete :) ,deci anul acesta vreau sa cumpar cea inedit,ingenios si haios,ca si asa mereu avem parte de probleme,de ce sa nu le mai indulcim si noi putin.

           Am cautat mai multe site-uri si mi-a atras atentia magazinul online Top-Cadouri.ro pe care vi-l recomand si voua. Aici veti gasi cadouri pentru toata familia,prieteni,sefi,etc. http://www.top-cadouri.ro/magazin-online-cadouri/.
            Acum vreau sa va arat si eu cateva cadouri pentru barbati,pe care doresc sa i le cumpar sotului si le veti gasi si voi aici: http://www.top-cadouri.ro/magazin-online-cadouri/idei-de-cadouri-pentru-barbati. Fiindca sotul meu este barbatul ideal,m- am gandit sa-i cumpar o MEDALIE cu locul 1, pentru ca merita si o poate folosi si la deschiderea unei beri cand isi cumpara una, CEAS CU SUPORT PENTRU MESAJE,cand se trezeste sa priveasca atat ceasul ,sa vada cat timp mai este pana ma intorc,dar si mesajul de dragoste pe care i-l las,un AUTO FM
sa asculte muzica oricand doreste si un MOUSE WIRELESS SPEED,de asta avem nevoie la pc ca al nostru mereu se strica.



           Dar totusi cred ca si noi meritam ceva de la Mos Craciun ,nu-i asa? Eu imi doresc de la Mosul, cadouri haioase pe care le veti gasi aici:  http://www.top-cadouri.ro/magazin-online-cadouri/idei-de-cadouri-haioase.

          Vreau un Decision Maker ,pentru ca de multe ori sunt in impas , un TRANDAFIR DE BIROU si un CLOPOTEL PENTRU CAFEA ,cand sun din el ,sotul sa-mi aduca cafeluta si mai vreau si altcea,dar nu a spun.




Sper ca  va plac si voua cadourile pe care as dori sa le cumpar si ca v-am dat ceva idei, asa ca astept sa-mi spuneti oi ce ati cumpara de la Top-Cadouri.ro?

Niciun comentariu: