marți, 10 februarie 2015


                                                 
                                                         RELAXARE DUPA O ZI DE MUNCA  

                                                               

                   Ce faceti,dragilor? Eu vin cu un subiect interesant pentru voi si foarte util si anume cum sa ne relaxam dupa o zi de munca? Sunt de parere ca tot timpul avem acelasi program: trezirea de dimineata,inviorarea in 10 min,apoi la munca pana seara,vi acasa te apuci de mancare,ceva curatenie si uite cum trece timpul,cel putin mie asta mi se intampla.
                   Nu va spun ca apoi ne mai apuca si durerile de spate de la ridicat,de la reumatism sau de ce nu de la scaun. Parerea mea este ca scaunul joaca un rol important in viata tuturor,pentru odihna,relaxare si sanatatea noastra. Am intrat pe net sa vad diferite site-uri care au scaune de vanzare pentru ca vreau sa -mi achizitionez si eu niste scaune de bucatarie si un fotoliu cu masaj,pentru ca am nevoie de putina relaxare,comoditate si sanatate, stiti vorba ceea " dupa munca si rasplata!"
                Am gasit site-ul ScauneOnline.ro , unde am vazut un fotoliu de masaj cu taburet pentru sustinerea picioarelor  executat cu fata din piele ecologica, bratele imbracate in piele; stea de lemn . Produsul este prevazut cu sistem de masaj in 6 puncte, cu trei nivele de intensitatate. Este foarte util pentru noi,deoarece sotul isi tinea picioarele pe birou,ceea ce nu este tocmai placut,plus ca putem sta in fata calculatorului si totodata sa ne culcam copiii pe picioare,iar datorita masajului ne putem rasfata si corpul si putem avea un somn odihnitor.
               
                             


            Am gasit la preturi accesibile si scaune de bucatarie de ultima generatie,elegante,pline de confort si siguranta.Sezutul si spatarul sunt umplute cu poliuretan de inalta densitate si acoperite cu piele ecologica. Acum ne petrecem mai mult timp in bucatarie si acum datorita site-ului ScauneOnline.ro ,staui si copiii mei la masa.

                                           


           Va recomand si voua sa cumparati de pe ScauneOnline.ro sau sa trageti cu ochiul ,deoarece este o firma serioasa,cu produse de calitate,preturi pentru toate buzunarele,ofera livrare gratuita la domiciliu intre 24-48 de ore,plus promotii. Pentru cei care stati in Constanta s a deschis un nou magazin de scaune  pe strada Dezrobirii nr.118, bl.IS5, parter.



            Voua ce scaun v-a facut cu ochiul de pe site-ul ScauneOnline.ro?

Niciun comentariu: