duminică, 20 decembrie 2015


                                                                   
                                                             
                                               TINUTA IDEALA DE PE STARSHINERS 



               Eeee si acest an se apropie de sfarsit, asa ca mai inaintam putin in varsta, dar trebuie sa profitam de viata la maxim, sa traim fiecare clipa cu iubire, fericire si daruind cadouri, zambete celor dragi noua si nu numai.
               Acum in Prag de Sarbatori este ocazia speciala pentru a le multumi ca au fost si sunt alaturi de noi. Tot acum, vreau si simt sa-i multumesc prietenei mele dragi, care mi-a fost alaturi indiferent de situatie prin a-i cumpara o rochie asa cum isi doreste ea ( din voal ).
              Eu nu sunt adepta plimbarilor prin magazine din cauza aglomeratiei,asa ca apelez ca si pana acum la internet. Dau o raita pe mai multe site-uri, dar nu e ceea ce-mi doresc. Pe facebook sunt multe reclame si mi-a sarit in fata un site pe nume StarShiners.
              Curioasa sa vad de ce se numeste asa, am intrat pe pagina si ce sa vezi ; am ramas uimita de ce minunatii am zarit acolo. Nu exagereaza brandul cu numele, deci chiar sunt haine de Star, asa ca vreau ca eu si prietena mea sa fim niste stele stralucind de Sarbatori.
             Pentru ca am mai aflat de un lucru important pentru prietena mea si anume: iubitul ei o va cere in casatorie, m-am gandit ca aceasta rochita PrettyGirl Escaped Red i s-ar potrivi de minune si va arata trasnet si cu acesti pantofi Mileni, cu varful usor ascutit,din piele lacuita care se asorteaza cu tinuta.
                                                                   
                                                                       
 

            Eu am optat pentru rochita La Donna Honest Elegancy Gold  si  LaDonna Glittery Desire Black ,amandoua au aplicatii ,iar ca incaltaminte imi plac sandalele Chic Girl Black care dupa parerea mea se potrivesc la ambele tinute.



   



                                           

            Dragi doamne si domnisoare, va recomnand si voua acest site daca doriti sa deveniti StarShiners ,pentru ca nu veti da gres cu ce cumparati si o sa radiati printre invitati ,iar dumneavoastra domnilor aveti ocazia sa daruiti ceva frumos si de calitate persoanei iubite, iar sigur ele vor deveni gingase si mai iubarete. Inca ceva, StarShiners livreaza in toata Europa, deci puteti comanda de oriunde din E.
            Sarbatori fericite tuturor si spor la cumparaturi! Va pup!



 

Niciun comentariu: