miercuri, 4 februarie 2015


                             
                        MindBlower.ro  - LUMEA CADOURILOR PENTRU INDRAGOSTITI

                                                                 
                                                     

                   Dragilor,am intrat in luna iubirii si fiecare indragostit asteapta sa faca cadouri jumatatii lor,familiei sau de ce nu, cei singuri sa-si caute jumatatea sau sa primeasca o atentie din partea celor dragi. Luna aceasta si eu am asteptari din partea sotului,dar sa vorbim mai bine despre cadoul pe care doresc sa il cumpar.
                  Noi suntem persoane mai romantice,mai visatoare,iar vara ne place sa stam pe balansoar cu o ceasca de ceai langa noi sau altceva si sa privim luna,sa ne punem dorinte,sa ne amintim de cum ne-am cunoscut sau sa construim vise impreuna,dar nu toate serile sunt senine,iar iarna nu putem sta afara,insa MindBlower.ro ne salveaza visele si serile frumoase cu cadourile minunate si inedite care le are pentru indragostiti.                  
                 Sotul meu adora natura si in special luna ,asa ca m-am pus pe cautat sa gasesc un cadou cu luna si cautarile mi-au fost rasplatite de catre MindBlower.ro . Am gasit pe acest site o Lampa Luna care este o aplica unica, dotata cu un senzor de lumina in interior care o face sa se aprinda cand apune soarele.Ea poate fi controlata si de pe telecomanda si mai mult decat atat are si functia de calendar care face lampa sa redea cele 12 faze ale lunii, iar noi ne putem odihni sub clar de luna in continuare indiferent de anotimp si sunt sigura ca si copiii mei vor avea o noapte linistita si nu vom mai tine televizorul deschis, care nu ne ofera o noapte tocmai odihnitoare.








               Va recomand si voua sa cumparati de pe MindBlower.ro un astfel de cadou unicat,dar sa va mai arat cateva Idei cadou de Ziua Indragostitilor.
                Domnilor, daca doriti sa ii aratati sotiei, iubitei sau mamei cat de mult le iubiti ,in loc de un buchet de flori care dureaza numai o saptamana ,v-as recomanda sa le cumparati un trandafir placat cu aur de 24k 
care dureaza o viata.


                           


               Doamnelor sau domnisoarelor,care doriti sa aveti un barbat in forta,cu patratele, puternic si devreme acasa :) va recomand sa ii daruiti Gantera Amorului.
     
                                       

         Ce parere aveti ,v-am convins? Voi ce v-ati dori de pe site-ul MindBlower.ro? Sa aveti parte de multa iubire si spor la cumparaturi si la gasit cadoul perfect! ;) .

Niciun comentariu: