joi, 4 septembrie 2014

                                                                MY DRESSING
                                                          Rochiile mele preferate

     
                  Astazi m-am hotarat sa nu mai iau rochii de pe net pentru a face un subiect,ci am hotarat sa va arat rochiile mele preferate si voi incepe cu:

      Rochita Barbie Light Pink                       
           Este o rochita scurta fara bretele,mulata pe corp,senzuala si eleganta. O accesorizez cu coliere sau lantisoare delicate pentru a scoate in evidenta umerii expusi,cercei lungi care sunt indicati la astfel de rochii,pantofi cu toc inalt si subtire,iar dacat este racoare port un bolero sau o esarfa.La rochia asta prefer sa-mi prind parul sus sau coc pentru a-mi scoate umerii in evidenta,dar merge sa-l lasi si desfacut,dar drept sau bucle lejere.
         Aceasta rochita poate fi purtata la club,la petrecerile gen coktaile sau semi-formale.

                         

    Rochie cu un umar gol
           Este o rochita scurta cu un umar gol. Aeasta rochie aduce un aer de lejeritate si eleganta in tinute clasice si moderne.Poate fi purtata in timpul zilei varianta scurta, dar si seara daca optezi pentru o rochie lunga.Mie mi-a placut asta la nebunie,mai ales ca o pot purta ziua.
          Aceasta rochie indiferent ca este scurta sau lunga,nu necesita foarte multe accesorii,fiind deja o piesa extravaganta.Este de ajuns sa-ti iei o pereche de pantofi cu toc inalt si o geanta plic si tinuta este gata.
         La rochia asta prefer sa-mi las parul desfacut pe spate sau usor ondulat daca am o iesire prin oras la o cofetarie ceva.





   Rochie de ocazie cu corset
         Rochia cu corset lunga este potrivita pentru evenimente cu adevarat remrcabile.Eu am purtat-o la propria cununie si nu as da-o pentru nimic in lume. Este facuta pentru orice tip de silueta,te face sa pari mai inalta si cu talie de viespe.
          O accesorizezi cu pantofi cu toc inalt ,insa eu am purtat niste sandalute elegante de culoarea ei cu un toc micut,un colier fin sau mai extrvagant,dar depinde de corsetul rochiei.Daca acesta are strasuri nu mai purtam colier,decat cercei lungi,iar daca colierul este mare purtati cercei scurti.
          La aceasta rochie mi-am lasat parul ondulat ,bucle lejere,dar puteti opta si pentru coc sau parul lasat pe spate,depinde si de rochie si de eveniment.





















Rochie lunga care se leaga dupa gat
        Aceasta rochie o port vara,mai mult seara datorita culorii si materialului,nu este o rochie vaporoasa.Imi plac mult imprimeurile de pe ea si imi place ca este foarte lejera.
      O accesorizez cu o bratara fie subtire ,fie gablont,cu cercei lungisi pantofi cu toc inalt,deoarece este lunga.Port o coafura simpla, parul coc,coada de cal sau lasat lejer pe spate,depinde unde anume plec.



 


















 Fusta si camasa
      Acest costum sa-i zic asa, se poarta fie la birou,scoala sau de zi cand pleci cu treburi mai importante prin oras. Eu acest costum il port cand plec sa predau copiilor si prin oras cu treburi,cand vreau sa fiu cat de cat mai feminina.De obicei in oras ma vezi cu pantaloni,un tricou,adidasi si pa.Il accesorizez cu un colier tip cravata ,il ador ,o sa vi-l arat intr-o zi,pantofi cu toc jos si o gentuta plic.Parul cum apuc ,fie il las lejer pe spate,fie coada de cal.



Dragelor acestea sunt cele mai preferate rochite ale mele. Voua care va plac si cu care va simtiti cel mai bine?

Niciun comentariu: