luni, 13 octombrie 2014



                                                 
                                                            


PRODUSE DACIA PLANT


        Dacia Plant este un producator autohton de remedii naturale. De 11 ani realizeaza produse care au la baza cele mai bune materii prime si retete originale. Produsele Dacia Plant sunt unele dintre cele mai sigure si eficiente remedii naturiste de pe piata romaneasca.                         Dacia Plant produce comprimate, tincturi, gemoderivate, ceaiuri, siropuri si pulberi. Toate produsele sunt 100% naturale, create dupa retete traditionale si originale pentru un efect        terapeutic maxim. Comprimatele Dacia Plant se remarca prin retetele folosite si prin cea mai mare concentratie de substanta activa per comprimat.                                                                       
          Inca de la infiintarea companiei, actionarii si oamenii care lucreaza in Dacia Plant au crezut in cateva valori pe care le ocrotesc si dupa care se ghideaza si astazi:
  • Sanatate naturala
  • Traditie
  • Armonie
  • Valoare
  • Inovatie
          Eu dupa cum am mai spus tin la sanatatea mea si doresc produse naturale,de aceea mi-am cumparat produse Dacia Plant .Eu de ceva timp am probleme reumatice ,in special dureri de spate si am descoperit de curand un unguient Camfocil, contine 50 de ml ,la un pret accesibil si pot sa spun ca ma simt mult mai bine dupa ce il folosesc,nu ma mai doare spatele,ma misc mai in forma mai ales ca am niste copii rasfatati si nu poti sta locului. Sa va mai spun ceva,acest produs este bun si pentru frumusete: in cantitati foarte mici se foloseste pentru tratarea enului ofilit,se foloseste si ca crema de corp pentru persoanele sensibile la frig. Are mult mai multe utilizari,dar va las pe voi sa descoperiti pe site-ul       http://www.putereaplantelor.ro/unguente-creme-geluri-din-plante/unguent-camfocin-50-ml-dacia-plant.html ,dar puteti intra si pe site-ul http://www.daciaplant.ro/ pentru mai multe produse naturale.                                                                                                                          
Daca doriti produse naturale si e la alte branduri nu ezitati sa intrati si pe site-ul  www.putereaplantelor.ro .                                                                                                                  
  

Voi ce produse naturale ati folosit si de la ce brand? pupici o sa ne auzim si cu alte subiecte!   


                                                                  

Niciun comentariu: