miercuri, 7 ianuarie 2015


                        REVELIONUL cu ZONIA

     Buna dragilor, ce faceti? Astazi vreau sa va spun cum am petrecut eu Revelionul si ce tinuta,coafura si machiaj am abordat in noaptea dintre ani,dar vreau sa aflu cum ati petrecut si voi.
      Stiti ca in noaptea dintre ani trebuie sa purtam ceva nou si ceva care sa ne faca deosebite. Eu am ales o rochita de la Zonia,putin eleganta spre sport,de culoare turcoaz. 

         

     Am ales aceasta rochita,pentru ca am stat acasa cu familia si este mai practica,o poti purta oricand.Materialul sau contine 77% bumbac si este elastic,deci sta lejer,se muleaza pe corp si nu te strange.
         Mi-am mai ales o jacheta de primavara pe care o ador,poate fi purtata si in serile si diminetile de vara.



       Va recomand si voua site- l Zonia.ro ,aici veti gasi rochii de ocazie,de zi,de seata,paltoane,etc. Machiajul a fost unul simplu,iar coafura la fel.Mi- a placut sa fiu mai modesta.
      Pe langa Revelion,l- am dat si pe piticul meu de grinda si am petrecut cu familia,au fost artificii,tort si tot ce trebuie la o seara speciala.


Voi cum ati petrecut noaptea dintre ani si ce ati purtat? Ce parere aveti de alegerea mea?

Niciun comentariu: