sâmbătă, 20 decembrie 2014


                          MOBILA GHENCEA - REAMENAJAREA CASEI VISURILOR MELE

                                                        


          Stiti vorba aceea: ori unde mergi,nicaieri nu-i ca acasa.Acum ca se apropie sarbatorile ,toti ne dorim sa avem o casa curata,primitoare si spatioasa si sa nu o mai lungim cu vorbele intru direct in subiect.Am gasit site-ul Mobila-Ghencea.ro ,care este pe placul meu: in primul rand ca au preturi pentru toate buzunarele,mobila de buna calitate,eleganta ceea ce imi doresc,au mobila de dormitor,bucatarie,living,birou, etc. Iti ofera transport si montaj gratuit,iar mobila o poti face si pe comanda.
         Noi in mare parte ne petrecem timpul in living,dar exista mereu problema mesei care nu ajungea cand aveam musafiri la diferite ocazii sau de sarbatori, asa ca ne-am gandit sa achizitionam masa living extensibila,care este foarte practica si ne-a facut fericiti,iar acum putem sta cu totii la masa.

                           


           

        A doua incapere in care ne petrecem timpul mai des este bucataria.Acolo m-am gandit sa-mi achizitionez scaune noi,deoarece ale mele erau din lemn,dar netapitate si neconfortabile,iar daca puneai pernute de scaune ,cadeau mai tot timpul.Asa ca am cumparat scaune de bucatarie asia,care sunt foarte confortabile datorita sezutului tapitat cu piele ecologica.

                   

       Spatiul cel mai important pentru relaxare si dormit este dormitorul,doar ca noi aveam doua paturi mici si vorba aceea,nu ne puteam bucura de intimitatea noastra,de relaxare si confort, asa ca tot la Mobila-Ghencea am gasit un dormitor de vis,in care acum putem sa ne bucuram impreuna de relaxarea si odihna de care aveam nevoie.



Datorita celor de la Mobila-Ghencea care s-au gandit la noi si la casa noastra, acum suntem o familie fericita carora le multumim!


Niciun comentariu: