marți, 2 decembrie 2014


REVIEW

                                                     
                                                  HENNA PENTRU TATUAJE TEMPORARE
                                                                         -BODY ART-
                                                                         

              Dragii mei, dupa cum stiti India este tara mea preferata. Imi place foarte mult mancarea sa,cultura si traditiile,dar mai ales frumosul,asa ca pentru inceput m-am hotarat sa folosesc si eu Henna pentru tatuaj.
         Sa stiti ca nu peste tot se gasesc produse originale din India si trebuie sa fiti foarte atenti de unde cumparati si sa nu folositi niciodata Henna neagra pentru ca contine  (Para-fenilenediamina) si poate  provoca alergii grave pe piele.
             Am cautat pe net si la recomandarea unei prietene am incercat site-ul  http://www.hennaromania.ro/magazin/ .Aici am gasit Henna pentru Tatuaje Temporare - Body Art-. In primul rand imi place ca este acesibila pentru toata lumea,costa numai 35,00 lei, si contine 100 gr, insa o punga este suficienta pentru circa 10 conuri mari sau 20 mici. Un con ajunge pentru mai multe desene medii. Eu am facut decat jumatate de punga de Henna si nu am prapadit nici un con la tatuajul meu,insa nu va faceti griji,Henna care ramane poate dura cateva zile la tempertura camerei,o saptamana la frigider sau 6 luni la congelator.
        
            


 
        








          Textura Hennei este pudra,de culoare verzuie,acum depinde de Henna,are un miros discret si placut,miroase ca si un ceai din India pe nume Assam. Acest miros iti arata ca este Henna originala si nu din comert de oriunde.



                         

             Ambalajul sau este elegant si vine alaturi de doua conuri si manusi pentru a-ti proteja mana pe care nu vrei sa o pictezi. Conurile sunt foarte usor de folosit,se pune Henna cam jumatate de con si se leaga pentru a nu iesi din el,se taie putin la varf,apoi se picteaza cu el.

             Henna va veni si cu instructiuni de folosire,dar foarte multe detalii le veti gasi si pe site,tot acolo veti gasi si un tutorial,iar daca va veti lua dupa el ,va fi foarte usor.
             Tot pe site,mentionez ca veti gasi si Henna de par,care este naturala si nu arde parul pentru ca nu contine chimicale,in plus hraneste parul ,deoarece are proprietatile unei masti de par,ii reda stralucirea si repara firele deteriorate.




            Pentru ca tatuajele sa reziste cat mai mult,este indicat sa va feriti cat de cat de apa,exfoliere. Pentru a dura mai mult ,inainte de a folosi apa sa va dati cu ce ulei aveti in casa.Tatuajul va dura intre 1-2 saptamani.Al meu are deja o saptamana si nu irita pielea.

          Ador aceasta Henna si deja ma gandesc la urmatorul tatuaj. Acest tatuaj al meu este o cheia si lacatul sufletului meu. Sa vedem cine il poate deschide.
          Nota mea pentru Henna este 10 si merita incercata, ea poate fi folosita si pentru copii,deoaree nu contine chimicale.Asa ca astept sa va cumparati si voi si sa dati frau liber imaginatiei,mai ales acum in prag de sarbatori.

                                                                      Aplicarea!


La doua zile dupa!



Dupa o saptamana!
Si eu am folosit apa la greu!





Voi ce parere aveti despre Henna si ati incerca vreodata si daca da ce anume: Henna pentru par sau Henna pentru tatuaje temporale?

Niciun comentariu: