sâmbătă, 28 martie 2015

       
      PRIMAVARA MA IMBRAC CU KARLA

    Dragele mele,ce mai faceti? Astazi vom vorbi despre ceea ce ne place noua cel mai mult si anume: hainute.                                           Pentru ca a venit primavara si vin si sarbatorile Pascale, fiecare dintre noi trebuie sa ne reinoim garderoba.
      Sa stiti,ca nu tot timpul hainele de firma gen puma,versace,etc. ne fac elegante,rafinate sau ne arata adevarata personalitate, ci mai degraba este un moft sa fim la moda,sa aratam ca avem bani si ne permitem,dar care nu ne reprezinta cu adevarat.
     Cunosc persoane care cumpara haine de la second si arata super,deoarece stie cum sa combine articolele,dar nu vreau nici asa.
     Vreau ceva nou,ieftin ,de calitate si romanesc. Sunt bucuroasa ca am gasit site-ul care corespunde cerintelor mele si anume Karla.ro ,vine cu o gama noua " colectia de primavara 2015", unde gasiti rochite de ocazie si office,topuri, fuste si pantaloni de buna calitate,la preturi accesibile si fabricate in Romania.
      In primul rand, vreau sa va arat o rochita Dorina Plus Rosu din categoria  rochii Karla.ro, conceputa pentru a subtia talia si a ascunde eventualele imperfectiuni ale siluetei.Este potrivita pentru prietena mea care este mai plinuta si nu gasea o rochita potrivita si eleganta pentru ea.

 



     Acum am sa va arat cateva produse pe care eu vreau sa mi le cumpar,pentru proiectele pe care le am, dar si pentru noaptea de Inviere.
      Incepem cu rochita Mara,alb-negru office,care este si eleganta.Aceasta ma reprezinta cel mai bine si imi da increderea ca voi reusi in proiectul meu.



      A doua care ma incanta enorm,este rochia Jessica gri,prezinta un decolteu amplu,un cordon elegant din satin care o face mai eleganta decat este.Prefer sa o port la iesirile cu sotul meu.



       A treia rochita as vrea sa o port la Sarbatorile Pascale.Se numeste Eliana Plus Rosu, se poate purta atat ziua cat si seara,este eleganta datorita dantelei de calitate captusita si are cordon din saten pretios.


      Imi place si acest top Rebeca albastru,este din jerseu de bumbac de calitate, elegant si comod si il poti asorta la colanti,pantaloni strech sau fuste conice ,gen Liane.



     Sper ca va plac alegerile mele si va invit si pe voi sa descoperiti alaturi de Karla.ro , mai multe articole vestimentare care sa va puna valoarea,feminitatea si calitatile in evidenta!

Niciun comentariu: