duminică, 1 martie 2015


   
                                                      TABLETA AXIS7" HD
                                                              
                                                               
                   Acum suntem in secolul XXI si cred ca 80 la % din populatie este in ton cu tehnologia. Fiecare dintre noi indiferent de varsta avem acasa un calculator,telefon,laptop,tableta sau alte gadgeturi. Problema se pune de la ce firma le cumperi si cat de mult merg,pentru ca eu am avut astfel de probleme.
               Pe mine ma intereseaza foarte mult sa-mi achizitionez o tableta mult mai avansata,sa ma tina bateria cel putin 3 ore de folosire continua, sa aiba memoria de stocare mai mare,deoarece anul acesta plec in vacanta cu familia mea si imi place sa-mi strang amintiri prin poze,videoclipuri,dar sa tin legatura si cu prietenii.
               Tableta pe care o am , nu face fata cerintelor mele din pacate,mai ales ca i s-a dus si bateria si trebuie sa o tin permanent in priza ca sa o pot folosi si este si incomod si bani in plus la curent si nu pot descarca nici jocuri pe care copiii mei care doresc sa le aiba,pentru ca nu ma lasa memoria de stocare.
               Am cautat pe net mai multe firme si la recomandarea unei prietene am gasit site-ul Evolio. Pe langa telefoane mobile,accesorii,promotii si produse de calitate,am gasit si ceea ce-mi doresc eu: tablete.
               Toate sunt de buna calitate,dar in mod special mi-a atras atentia tableta Evolio Axis7 HD care indeplineste pretentiile mele.
               Are un design elegant, slim de numai 9.3 mm ,dotata cu 2 camere foto, cu procesor Quad Core,memorie Ram de 1 GB si memorie interna de 8 GB, unde pot descarca lejer jocuri,fotografii,melodii si clipuri.
                           
     



               Are porturi Jack, Micro SD,Micro USB si conectivitate la Bluetooth,Modem extern 3G si Wi Fi
               Are autonomie sporita de pana la 250 de ore standby si pana la 6 ore de functionare continua.La aceasta tableta se da cadou si o husa Stander pe albastru din piele ecologica,iar tableta are si 3 ani de garantie.
                                                     


               Aceasta tableta imi va fi foarte utila in noul proiect pe care il voi avea.Cu mare drag ve-o recomand si voua atat tableta cat si site-ul pentru alte gadgeturi.

              Voi ce parere aveti despre aceasta tableta?

Niciun comentariu: