duminică, 15 martie 2015



                                     RELAXARE CU LENJERII DE PAT DE LA OUTLET

                                                           


            Toti stim ca locuinta este totul pentru noi. Aici iti traiesti coplilaria,iti intemeiezi o familie,se nasc amintiri. Fiecare loc al casei este special pentru noi, cum ar fi: bucataria unde gatesc si iau masa impreuna cu familia,sufrageria unde imi petrec timpul cu copiii sau prietenele si dormitorul care este cel mai important loc din casa pentru mine (in afara de baie :)), este oaza mea de relaxare.
             Pentru a avea o seara odihnitoare si nu numai,conteaza enorm sa am camera curata,aerisita,culori vii,lumanari parfumate,draperiile trase la fereastra si cel mai important lucru lenjerii de buna calitate,placute la atingere si viu colorate care sa nu-si piarda culoarea inca de la prima spalare si romanesti,ca m-am saturat de import.
             Din pacate, am avut ghinionul sa primesc atat la cununie,cat sa si cumpar lenjerii de proasta calitate.De exemplu, dupa prima spalare s-au decolorat ,iar cand le pun pe pat am impresia ca sunt murdare,mai am un tip de lejerie care fosneste si sotul o iubeste de nu mai poate,nici nu ma lasa sa o mai pun pe pat sau am lenjerii care electrizeaza si mai dormi,se agata mereu de tine.
              M-am saturat de ele,asa ca vreau sa-mi iau lenjerii noi mai ales ca vine Pastele,sa fie ieftine ca nu prea ne permite bugetul,sa fie de calitate si romanesti, asa suntem noi,vrem ieftin si bun. Am inceput sa cer pareri pe net si mi s-a recomandat site-ul Lenjerii de pat Outlet ,uitandu-ma pe acolo am vazut Lenjerii de pat 3d (m-am indragostit pe loc de ele), Lenjerii de pat ieftine,in plus au si promotie 1+1 Gratis,ce poate fi mai frumos de atat, sunt de bumbac si din Romania.
             Pentru ca a venit primavara ,prima lenjerie este din categoria Lenjerii de pat romanesti , se potriveste ca unsa in dormitorul meu,eu am o pasiune pentru flori,iar acesta este florala,din bumbac 100%,are culori vii, naturale, care ma face sa visez numai cand o vad si imi baga primavara in casa.

                     

           Pentru ca oferta este inca una gratis,imi aleg pe aceasta cu nisip ,stele si scoici,sa-mi aduca o parte din mare ca imi este dor de ea si mai e ceva timp pana la vara.

                                               


            In categoria Lenjerii de pa Pucioasa am gasit doua lenjerii cu animalele preferate ale copiilor mei,care sigur ii va incanta cand le va vedea.Fetita mea este inebunita dupa cai si am ales-o pe aceasta,este extrem de placuta,iar cea cu delfini este pentru baietel. Lui ii plac delfinii pentru ca le-am spus o poveste in care un delfin a salvat un copil.Scuzati repetitia!
   
                                           



           Ce parere aveti despre lenjeriile de pat romanesti si cele din import?

Niciun comentariu: