sâmbătă, 13 septembrie 2014

                                                                 

                                                                    
                                                                  PAGINI DE JURNAL
                                                                PEISAJE DE TOAMNA





                 Cum toamna a venit ma gandeam sa va arat cateva peisaje care ma relaxeaza si imi plac la nebunie,plus ca toamna este unul din anotimpurile preferate in 3 motive: unul ca ne putem culege roadele pamantului, doi ca intr-o zi de toamna l-am cunoscut pe sotul meu si ne-am casatorit pe 24 octombrie 2009,iar trei ca pe 4 octombrie 2010 s-a nascut fata mea.
                  Ce poate fi mai frumos decat un anotimp de toamna in care mi- am intemeiat o famile,apoi prin martie 2011 a venit si baietelul. Alaturi de ei ma consider o femeie fericita.


                                                                                                                                                                                                                                              CUNUNIA CIVILA


                                                 


















BOTEZUL FETITEI





BOTEZUL BAIETELULUI





IMAGINI INEDITE                                                                                                                              



 Ca fiecare anotimp si toamna are farmecul ei!


Niciun comentariu: