duminică, 19 octombrie 2014



                                                                      LIPICIOS
                      

              Cand m-am casatorit si am ajuns in noua casa,pe timp ce zilele treceau,am observat ca nu ma simt ca acasa,ca nu ma reprezinta culorile,mi se parea ca locuinta mea nu este primitoare.Asa ca ne-am gandit sa o zugravim cu culori calde,dar parca tot mai lipsea ceva. Cativa prieteni comuni aveau  stickere decorative pe pereti si cateva decoratiuni care mi-au placut enorm.
             Mi-au recomandat un site si anume: http://www.lipicios.ro/catalog/stickere-pentru-pereti-9383 . De curioasa am intrat sa vad daca imi place ceva si pot sa spun ca este un site de nota 10.                             
             Stickerele de la ei sunt relizate dintr-un material autocolant,decupat astfel incat sa infatiseze imagini decorative realizate intr-o multitudine de forme si dimensiuni pentru a ne gasi decorul potrivit personalitatii si confortul casei noastre.
            Aceste stickere pot fi aplicate atat pe pereti ,cat si pe sticla, lemn, oglinda, geam,etc. ajutand la realizarea unor camere tematice,camera copilului,camera unui salon de frumusete,etc. Revenind la ale mele, mi-am cumparat pentru dormitor ,deasupra patului un sticker perete cu citat " you and me" http://www.lipicios.ro/cumpara/you-and-me-7375222  si un mesaj pe usa numindu-se "la noi acasa"http://www.lipicios.ro/cumpara/la-noi-acasa-5050673 ( ni se potriveste de minune acest mesaj,mai ales ca avem si copii si galagia e in toi).Pentru ca imi place mult si muzica mi-am aplicat si un sticker cu vioara http://www.lipicios.ro/cumpara/vioara-cu-flori-2385440(ador vioara foarte mult), iar pentru bucatarie am luat si un set de ceai cu tavita Red (pe care fetita mea il adora).La ei veti gasi si decoratiuni si accesorii pentru baie si bucatarie.

    












      Ca sa infrumusetam si masina ,i-am aplicat si ei stickere auto cu fluturasi si nu vor fi singurele stickere care au intrat in casa noastra ,vor mai fi si altele pentru viitoarea camera a copiiilor si este fain ca la mai multe stickere cumparate vi se asigura transport gratuit.
          Acum casa noastra este mai primitoare,ne reprezinta si le-am dat idei si altor prieteni si vecini de-ai nostrii.Si ca sa nu spuneti ca ma laud,eu va invit si pe site-ul http://www.lipicios.ro/marturii_clienti , pentru a va convinge ca mai sunt si alte persoane care datorita firmei Lipicios si-au gasit personalitatea si si-au decorat camera dupa bunul plac ,fara prea mult efort,bani,timp si este exclusa si mizeria.
                 


Voi aveti stickere de pereti si daca nu ,nu ati rea sa incercati?

Niciun comentariu: