duminică, 12 octombrie 2014

        
                                                                 MARILLYS


                                           



          Dragii mei,astazi m-am gandit sa scriu despre produsele de la Marillys,deoarece sunt produse cosmetice naturale si manufacturate,iar eu sunt fan al produselor naturale pentru ca tin la frumusetea si sanatatea corpului si parului meu si la sanatatea familiei mele.                                       De ce spun asta,pentru ca la magazinul lor online veti gasi si produse pentru barbati si copii.Daca doriti sa vedeti produsele cosmetice si mai multe detalii va invit sa intrati pe site-ul http://marillys.ro/magazin ,iar daca doriti sa faceti cadouri persoanelor dragi va invit sa vizitati site-ul http://marillys.ro/magazin/Cadouri.
          Si mai am o satisfactie,la Marillys produsele nu sunt numai de calitate buna si cu un miros care te invaluie si te relaxeaza precum uleiul de masaj de lavanda pe care il ador si il gasiti la 18,00 lei, (contine uleiuri naturale precum  ulei de samburi de struguri, ulei de jojoba bio, ulei de susan, ulei de migdale dulci organic, ulei esential de lavanda, flori uscate de lavanda si calmeaza durerile si crampele musculare, ajuta la vindecarea juliturilor, contuziilor, calmeaza pielea inflamata ),dar sunt si preturile accesibile pentru toata lumea asa ca va invit cu mare drag sa intrati in lumea Marillys.Merita caci ei s-au gandit atat la frumusetea noastra,cat si la sanatatea intregii familii.Va pupicesc de nu va vedeti si ne intalnim in curand cu un nou subiect!

                                       

Niciun comentariu: