vineri, 7 noiembrie 2014



                                            ZONIA.RO MĂ ÎMBRACĂ DE SĂRBĂTORI

                                                              

           Eeee, mai este puţin si se apropie iarna , sărbătorile,aşteptăm Noul An, vrem sa fim si frumoase,sa ieşim în evidenta nu? Asa ca ne trebuie o vestimentaţie, o coafură,un machiaj,accesorii pentru a sclipi in acele zile de sărbătoare.
          În aceasta perioada începe aglomeraţia,oamenii ies sa cumpere cadouri,pentru masa de Crăciun si Revelion, vestimentaţia, însă mie nu-mi place sa mă vad pe la cozi sau sa pun ochii pe o rochie si sa mi se ia din mana, asta mi s-a întamplat de multe ori, asa ca am hotărat sa cumpăr de pe net,ca este mult mai simplu si confortabil.
         Într-o zi am fost cu copiii pe la o prietenă si mi-a arătat o salopeta superbă pe care si-a luat-o pentru ziua ei. Pentru ca mi-a plăcut enorm de mult,evident am întrebat-o de unde si-a cumparat-o si mi-a spus ca de pe site-ul Zonia.ro.
         N-am mai stat pe gînduri si am intrat cu ea pe site-ul respectiv pentru a-mi alege rochia de seara potrivita si iată ca mi-a făcut cu ochiul rochita Vicky Neagra din dantelă.( http://www.zonia.ro/rochii/rochii-de-seara-scurte/rochie-vicky-neagra.html ) .Mie îmi place foarte mult dantela, pentru ca da o tenta de sexy,eleganţă si rafinament,plus ca sunt sigură ca nu se va demoda niciodată.













  
       




           M-am mai uitat pe site si vreau sa-mi achizitionez si un palton trei sferturi Linda Crem, care după părerea mea se potriveste foarte bine cu rochita si vremea de afara. ( http://www.zonia.ro/haine/paltoane/palton-linda-crem.html ). 









     




    




    Va invit si pe voi pe magazinul online Zonia.ro,  sa va alegeţi ţinuta potrivita pentru orice ocazie la promoţii spectaculoase,unde veţi găsi si noua colectie si anume: rochii e seara începînd cu 159 lei, Jachete si paltoane in tendinte,vestă din blanita,poncho de toamna,rochii de zi si multe altele.Aveţi de unde cumpăra,dar greu de ales, deoarece toate sunt frumoase si la moda!



   Voi ce părere aveţi despre produsele de la Zonia si despre ţinuta aleasă de mine? Pupici!

Niciun comentariu: