marți, 15 iulie 2014

Concealer Studio Artist de la Oriflame

Buna tuturor,dupa cum am spus astazi vom vorbi despre Concealer Studio Artist de la Oriflame.
REVIEW:
- Cantitate: 10 ml
- Producător: Oriflame Cosmetics
- Pretul variaza intre 15 lei si 17 lei
PAREREA MEA:
- tubuleţul este usor de tinut şi te ajută să aplici exact cantitatea dorita datorita dispozitivului de aplicare
- mirosul este placut si subtil
- eu mi am luat nuanta LIGHT pentru ca da luminozitate pielii
- daca este aplicat corect nici nu se observa ca ai fi aplicat vreun produs,este discret si nu incarca tenul
- textura este cremoasa si se intinde foarte usor
- ascunde imperfecţiunile tenului si anume: cearcănele, urmele lăsate de acnee, coşurile, riduri foarte uşoare/puţin vizibile şi alte imperfecţiuni – atat cat poate si el
NOTA MEA: 9 ,merita incercat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

e super produsul acesta ,il am si eu ,imi place

Unknown spunea...

Nu folosesc produse cosmetice foarte des, dar atunci cand folosesc, le folosesc pe cele de la Oriflame. Le recomand cu drag. Nu fac experimente pe animalute!!!