luni, 21 iulie 2014

SAMPON REPARATOR PHYTOKERATINE

                                                              
                  Astazi vom vorbi despre Samponul si Masca Reparatorii de la Phytokeratine.
                         
       

    REVIEW:  Sampon reparator Phytokeratine:  
                                                                        -Cantitate: 200 ml
                                                                        -Producator: Phytokeratine
                                                                        -Pretul: 50 lei
CE CONTINE: -keratina, acid hialuronic si ceramide care reface firul de par.
CE SPUN EI: - hidrateaza,inmoaie si da stralucire parului
PAREREA MEA: 
                            De cand l am testat pot sa spun ca ei au dreptate.A doua zi nu ma mai trezesc cu antene in cap,deci aranjeaza firele rebele.
                          - hidrateaza si inmoaie firele de par,il am mult mai fin si matasos.
                          - la spalare nu incarca parul ,plus ca o cantitate destul de mica iti spumeaza foarte bine scalpul.
                          - textura usor de gel,se aplica usor,dupa care se spala repede,nu stai o jumatate de ora sa te clatesti.
                          - are un miros extrem de placut si de relaxant,daca inchizi ochii ai impresia ca esti la SPA.
                          - fata de celelalte sampoane care in cazul meu dupa 3 zile mi se ingrasa parul,acesta rezista parul fin si matasos o saptamana (testat).
NOTA MEA: 9,5 isi merita banii.
                              Aceasta firma este medaliata in Franta la d'Or Votre.
Produsele le gasiti la farmaciile Help net.

                       

Niciun comentariu: